FANDOM

Dorian - (ドリアン)jeden z pięciu zbiegłych więźniów.

O nim

Dorian Kaioh został skazany na śmierć przez powieszenie, jednak pod wpływem "specjalnego zdarzenia" i chęci zasmakowania porażki, uciekł podczas wykonywania wyroku.

Dorian jest jedynym obcym, który zdobył tytuł "Kaioh". Zrobił to przechodząc test kamienia. Zazwyczaj test ten polegał na uformowaniu kuli ze skały gołymi pięściami, jednak Dorian wydrążył cały tunel w skale, w ciągu jednej nocy. Jest jednym z trzech ostatnich mistrzów Kaioh w tym stuleciu.

Styl walki

Dorian posługuje się chińskim kenpo, ale nie jest mu obce używanie nieczystych zagrań. Jednym z jego ulubionych przyrządów jest linka schowana w zapalniczce- zdolna utrzymać ponad 100 kg wagi, cieńsza od pajęczyny i wystarczająco ostra by przeciąć ciało, a nawet kość.

Drugim przedmiotem jest zapalniczka i ogień, których używa do podpalania przeciwników. Potrafi też połykać przedmioty takie jak butelka z kwasem czy granat, by zaskoczyć ich nagłym użyciem przeciwnika. Dla przewagi zainstalował też w dłoni mini-bombę.

Charakter

Dorian wydaje się być niebywale arogancką i okrutną osobą. Nie traktuje żadnego ze swoich przeciwników poważnie, co obrazuje używanie przez niego włosa z brody lub nosa do trafienia przeciwnika w twarz. Nie waha się przed używaniem ukrytych broni czy nieczystych zagrań. Bardzo często ośmiesza swoich rywali lub próbuje ich upokorzyć. Pozornie gentelman lubiący garnitur czy życzenie powodzenia, ale tak naprawdę widać u niego niebywałe ego i brak pokory. Dopiero słowa Retsu uświadomiły mu, że nie jest tym, za kogo się uważał.

Przegrana

Dorian jako przeciwnika obrał Doppo i przybył do jego szkoły. Ponieważ nie znalazł tego czego szukał, odszedł po pojedynku z synem Doppo i Retsu. Następne walki prowadził z synem Doppo, samym Doppo, uczniami szkoły Shinshinkai i Retsu. Ten ostatni uświadomił mu, że nigdy nie przegrał, ale i też nigdy nie wygrał. Dorian nie mógł znieść myśli, że całe jego życie i droga nic nie znaczyły i popadł w obłęd cofając się umysłem do wieku dziecięcego.