FANDOM

Gaia - (ガイア) czy też Gaiya. Przywódca drużyny żołnierzy z Hokkaido, znany jako super żołnierz. Nazywany był "Pan Wojna". Gaia ma rozdwojenie jaźni, posiada dwie osobowości. Normalnie jest spokojnym żołnierzem znanym jako Nomura ('野村), w chwili niebezpieczeństwa staje się super zołnierzem znanym jako Gaia.

OsobowośćEdytuj

On jest spokojną i pewną siebie osobą. Podczas walki z Bakim, nawet nazywał siebie bogiem pola bitwy. Z drugiej strony, Gaia jest na tyle nieoczywistą postacią, że ciężko stwierdzić czy jego olbrzymia pewność siebie nie była wtedy w jakimś stopniu zagrywką, która miała zdezorientować Bakiego. Gaia na ogół jest opanowany, ale potrafił także pokazać wielką wściekłość, gdy Bakiemu udało poradzić się z jego wszystkimi asami w rękawie.

HistoriaEdytuj

Baki The GrapplerEdytuj

The Kid SagaEdytuj

Nomura kiedyś był normalnym żołnierzem, pewnego razu jednak, kiedy pierwszy raz wyruszył na obcy kontynent, nauczył się czerpać radosć z zabijania. Został złapany przez wrogich żołnierzy, którzy chcieli go rozstrzelać. Uczucie strachu, które czuł kiedy miał już zostać zabity, było tak silne, że stracił wszystkie włosy. To właśnie wtedy "narodziła się"  jego druga osobowość, szok spowodowany tym wydarzeniem sprawił, że zawsze w chwili niebezpieczeństwa, Nomura zmienia się w Gaię.

UmiejętnościEdytuj

Gaia jest świetny w walce wręcz. Mówiono, że może się równać nawet z Hanmą Yujiro. Gaia posiada niesamowitą umiejętność, potrafi kontrolować swoją adrenalinę do tego stopnia, że jest niepokonany. Twierdzi, że jest wtedy, jak "Bóg".